Klantenservice
[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” up=”20″ down=”0″ color=”#ffffff”][vc_column_text]Bestellen & BetalenHet plaatsen van een bestelling is simpel: voeg een gewenst product (gecustomized of zonder bedrukking) toe aan de winkelmand, klik verder naar winkelmand bekijken, vul je gegevens in, kies je verzendmethode en betaalmethode en voltooi de betaling. Voila, de bestelling is geplaatst!
U kunt bij ons veilig betalen via Ideal, Paypal en Creditcard.
Levertijd & Verzending
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden, mits wij de producten op voorraad hebben. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook vertraging hebben met de order, brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Gemiddeld is onze productietijd voor bestellingen onder de 10 stuks 1-2 werkdagen.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:€6,95 voor elke bestelling binnen Nederland. Het is ook mogelijk om je bestelling in de winkel in Hilversum op te halen (kies dan voor optie afhalen: Kerkstraat 63/8, 1211CL Hilversum, Gooische Brink Passage)
De levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na ontvangst van een verzendbevestiging tussen 09:00 en 21:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Retourneren & Ruilen
Eenmaal gepersonaliseerde producten kunnen wij helaas niet ruilen nog retour nemen. Zorg er daarom voor dat u zeker de juiste maat besteld. Wij hebben bij alle producten informatie over de maat staan. Bij twijfel, neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder. Passen en de kwaliteit voelen kan altijd in onze winkel, loop eens binnen!
Producten die niet gepersonaliseerd zijn kunnen op eigen kosten geretourneerd of geruild worden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mits deze in originele staat en niet gedragen zijn. Kleding welke ruikt naar wasmiddel of parfum of gebruiksvlekken hebben worden niet in ontvangst genomen.
Retourneren/ ruilen kan door eerst uw klacht te mailen naar info@customizedwear.nl, vermeld hierbij uw ordernummer en naam. U ontvangt van ons een retourformulier die u kunt meesturen met uw bestelling. Wij sturen een product ter ruil terug of vergoeden u het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen na (terug)ontvangst van uw order.
Garantie
Wij bieden onze klanten altijd een garantie van 2 maanden. En dan wel met als uitgangspunt dat de kleding wordt gewassen zoals door ons is geadviseerd. Zo ook dat er geen gebruik is gemaakt van de wasdroger en dat de kleding is gebruikt zoals men heeft aangegeven tijdens de intake. Wanneer een kledingstuk meerdere keren per week wordt gedragen hebben wij een goede indicatie omtrent het gebruik hiervan. Mocht het zo zijn dat er binnen 2 maanden bij gepast en logisch gebruik van uw kledingstuk er toch een mankement ontstaat, dan zullen wij dit kosteloos herstellen of re-produceren.
Wassen & Onderhoud van Bedrukte Kleding
Bedrukte kleding kan over het algemeen allemaal op 40 graden, het liefst binnenste buiten gewassen worden. Kleding met speciale prints die gemaakt zijn voor bijvoorbeeld de horeca of ander werk waarbij de kans op slijtage en vuil groot is kunnen op 90 graden gewassen worden. Het ligt er dus aan waarvoor het kledingstuk gebruikt gaat worden. Het is van cruciaal belang dat een print van dusdanige kwaliteit is gemaakt dat het past binnen de desbetreffende branche. Wij zullen u hierin adviseren. Het gebruik van een wasdroger raden wij ten alle tijden af en kan de levensduur van uw kledingstuk / print verkorten. Hiervoor zijn wij niet aansprakelijk.
[/vc_column_text][vc_separator type=”normal” up=”20″ down=”0″ color=”#ffffff”][/vc_column][/vc_row]